Search This Blog

Tuesday, October 16, 2012

hancur hati ini

dah lebih 3 hari hubungan kami jalin kan, hari ini aku ade kerja yang penting untuk dilakukan....

pagi2 lagi aku dikejutkan dgn panggilan telefon oleh die...heeee.. seronok ade....
aku cakap la kat die hari nie aku ade kerje penting nak dibuat... die kate ok la mcm tu... tibe2 terdengar ade orng mengetuk pintu bilik die... die kate kawan die dtg dan die kate nnti die tepon balik... jadi aku pun siap2 la nak pegi wat keje... tiba2 dalam pukul 10 die call aku.,

yaALLAH, mase die call aku die nangis2.... aku tnye die knape... die kate td yang datang tu senior die... senior die gadok ngan die.... aku risau jugak mase tu , tp nak buat mcm mne mase tu aku ade keje....  aku pun suruh la die bersabar... istifar bnyak2... die kate ok... aku pun sambung kerja aku....tp die call bnnyak kali... aku kate kat die awk sabar la tu dugaan.... pastu sampai satu ketika mmg aku sibuk sngat sampai x angkat fon die.....

lepas tu die kate.... AWK X SYG SAYA KAN, KITA PUTUS JE LAH.... lepas tu aku x balas sbb aku ade kerje... tp aku sempat la tngok mcj tu... aku rase mcm diri aku nie dipermainkan mase tu, bagai nak luruh jantung aku bile die ckp mcm tu, tuhan je yang tahu perasaan aku mase tu... begitu senang die hntar kata putus pada aku... Lepas tu selang beberape minit die hantar LEPAS NIE AWK JGAN MCJ SY ATAU CALL SY LG..... mase tu lagi la hancur jati aku nie.... YaALLAH knape aku diberi ujian mcm nie...

malam tadi aku lupe nak cas enfon aku jadi beteri aku habis...
aku habis wat keje pkol 3.30 ptg... jd sekarang aku dah boleh relek, tp dalam relek2 pun hati aku rase mcm terhempas pada batu....
akyu pun cas la enfon aku yg kehabisan beteri td... aku onn enfon aku tngok 10 miss call die...
pastu dalam lebih kurang sepuluh minit tiba2 die call...
pastu die tbnye knape tutup enfon.. aku kte beteri aku habis... tbe2 die ckp DIE SYG AKU....dalam hati aku berkata (APE SEMUA NIE, TD KAU KATE PUTUS, JGN CALL NGN MCJ KAU, SEKARANG KAU KATE KAU SYG AKU) mmg la aku gembira, tp dalam hati aku nie sape yang tahu????
cuma tuhan je yang tahu mcm mne perasaan aku....

aku berasa sungguh tertekan... knape die buat mcm nie kat aku... senang2 die buat aku mcm tu... mase die xnk die buang aku mase die nak die ambik balik....
senang2 je die kate putus dan senang2 je die kate sayang, die x sedar bahawa aku lah yg tersekse ketika ini....

No comments:

Post a Comment