Search This Blog

Tuesday, October 16, 2012

maafkan aku, aku tertengking kau

masa berlalu dan terus berlalu...
aku mulai x faham dgan dia....
samakin lama dgan dia aku jd makin stress, tekanan perasaan.. dalam semua hal die nak salahkan aku...
die kata aku x pandai layan die... terus terang aku katekan aku mmg x pan dai layan perempuan yang mcm die...luka yang die buat untuk kali pertama masih berbekas di hati aku....

luka itu membuatkan aku jadi x mesre dgan die...
mungkin sbb die x pernah minta maaf atas ape yang die buat...dia slalu saje menyalahkan aku... kat mate die aku nie semuanye salah tiada yang betol langsung... die langsung x nak terima apa yang aku kata... kalau die dgar pun kate2 aku hnye akan masok telinga kanan keluar telinga kiri... aku je yang kne ikut cakap die....aku pun manusia biase jugak....knape kau sampai buant mcm nie kat aku...

sampai satu tahap sampai aku tengking die... mase tu die mmg buat aku tekanan perasaan... die x sedar yang aku jerit tu bukan sebab marah, tp sbb tekanan perasaan....
aku mcm separuh gile mase tu.. mane xnye cakap aku langsung die x dgr....  lepastu salahka aku.....

klau salah seorang x jujur dalam hubungan mesti hubungan tu akn bnyak masalah....
firasat aku menyatakan yang berlaku curang dibelang aku tp aku diamkan saja sbb hubungan kami masih baru... aku malas nak tnye2 sbb aku taku die kate aku kongkong die pulak..
jadi aku sabar je la.....
tp sabar seorang insan biasa mcm aku ada hadnya...
aku tahu kau berlaku curang aku...

No comments:

Post a Comment