Search This Blog

Tuesday, October 16, 2012

Perasaan yang terpendam.....

aku rasa sungguh bahagia apa bila seseorang datang dalam hidup aku... dia merubah segala2nya... aku sungguh x sangke yg die akan ucap kate2 cinte kat aku...hehe...
eemmm sebenarnye aku yg ucap kat die tp... nak ckp mcm mne ek, mule2 die ckp kate cinte kat aku pastu die suruh cakap kat die balik mcm ape yang die cakap... hahhaha....
emm, tp die mcm meminta pada aku untuk katekan kata2 cinta padahal aku mmg nk ucapkan kata2 cinta kat die...
mcm tu la...
kami borak panjang dalam telefon.... tp mase tu aku ade terfikir jugak kalau2 die dah ade pakwe... x baik aku kacau awek orang (kalau aku ade awek pastu awwek aku buat mcm tu mesti aku marah jugak..heee ^_^) tp x pe la die kate die bosan jadi aku pun layan la die... heheeee...

aku berasa sungguh bahagia di lm itu, aku x thu mcm mne nak kate kan tp aku sungguh bahagia.... <3

No comments:

Post a Comment